Khamis, 17 Mac 2011

TIADA TAJUK KHUSUS..BOH JE!!

Asslm buat smua....
    
    Adoyai....Slmt brtemu kembali dlm rancangaaaannnnnn!!!! APA DI AWAN!!!!
Yaa...setlh skian lma x brsiaran akhirnya kini aku ke udara (ye ke aku d udara?)!
Hah!! Lma sungguh wei x update blog...dh naik berkarat kalam aku ni...bersawang dh laman blog aku ni..(udah nma pn laman sesawang).... Ha, tengok!! Dengan aku aku skali brsawang!! Heee..hee....idak..idak....

Sebenarnya, lma aku x 'balik rumah' ni bkn ape...ada mcm2 perkara yg berlaku..mcm2 perkara yg menimpa..sampai naik mls nk fikir mende2 ni smua!! Aku hampir hilang keyakinan diri utk terus berkarya....Idea kejap ada..kejap hilang, x menentu....

Dalam pada itu, aku sebenanrnya dlm proses 'bebaskan diri' dr belengu derita yg aku tanggung selama 12 tahun ini!! BEBASKAN DIRI!! YA!!

Nikmat Sebuah Kebebasan...
 12 tahun aku hidup dlm tekanan teramat sangat!! Kini aku harus bangkit..bangkit dr 'tidur' yg lena bkn kerana di belai..tp kerana 'pengsan/koma'!! Aku ibarat 'Sleeping Beauty' yg tidur 100 tahun akibat di sihirkan..hingga hadir sang putera raja mengucupinya lalu terjaga n tersedar....Ya...aku baru tersedar, setelah kehadiran seseorang!! Dia lah yg bnyk mmberi semangat kpd ku utk bangkit dari lena yg amat panjang......BERSAMBUNG........

2 ulasan:

NiTRoS XiSCa berkata...

heheh..naper xder tajuk pla..xbest la mcm nieh.hehehehe

akudiawan berkata...

Alooo...Udah puas miker tajok..nek mengong! Boh aje la! x pe, N3 len pas ni ade tajuk!!