Rabu, 1 Jun 2011

KENANGAN TERINDAH.....

ASSLM....SLM SEJAHTERA... Hari ni...aku nk brkhutbah dlm mood yg agk dingin tp agk romantik sket..sket jerr....hahah!!

Dlm keadaan cuaca yg beberapa hari ni agk dingin...trcipalh suatu kenangan indah beberapa hari lalu...cukup indah bgku....

Indahnya suatu pertemuan....ya!! Pertemuan!! Ngan sape ek? Heee..heee...Bru n3 lps aku ade kisahkn harapan aku utk brtemu jejaka idaman aku tu....erk...jejaka idaman? Ye la tuh.... Insan trsayang....bley la...

Hari minggu yg pd mulanya agak muram...x berapa indah....mood aku time tu, sebal!! Lelaki 'X' tu plak kbetulan mmbawa ank2ku ke pntai Morib utk brsantai...mls aku nk mengikut...hati aku PANAS!! Maka aku mmbereskan smpah sarap yg depa tggalkn seblom brangkat p!! HUH!! Taunye menyemak jer...ngemas x mo!!

Dlm aku tunggang langgang mengemas rmh..tetiba..aku trima panggilan..dr insan yg aku syg... Hmmm..dr suara d hjg talian dia cm brada d luar...YA!! Dia brada di cni!! Mna? Cni laa....dia mau jmpa aku...HAH? NK JUMPA AKU?? Dia bru plg dr brkursus d Pnti Timur...n dlm perjlnn pulang ke kg-nya nun jauh d sna..mna? Sna la!!

"Aish!! Bior benor mamat nih!!" Wlu cmne pn dia nk gak jmpa aku! Dia tnya arah ke rmh ku....ADOOYYAAAIII!!! brlaga kpla lutut aku BEB!!! X tntu arah aku d watnye!! Tp..x pe...sabarrr...tenang....n dia trus hubungi aku brtalu2 tanya tnjuk arah...mulanya dia cm ilang mood dh nk jmpa...aku kunn lega..pdhal dlm hati hnya ALLAH Maha Tau..rndunya aku pd dia...klu lh dia bnr2 dtg ke rmh ku..ALANGKAHHHH....

Akhirnya si dia tiba jua....Ya ALLAH....brdebar sungguh hati ku ini... Pertemuan per-1...pnuh makna....Aku smbunyikn rsa gugupku...cuba brlagak relax... Hmmm..dia mmg sorg yg menyenangkan...pndi ambil hati..hingga hilg rsa gugupku... Aku rsakn bgi sudah lma mengenalinya... Dia mmg sorg yg agk tampan...Hmmm..mnja....romantik....(ape dh jd aku ni?)

Detik2 brsamanya pnuh brmakna... Serious aku ktakn!! Mmg aku x prnah merasa sebahagia ini!! Wlu pn slama brsama lelaki 'x ..12 taon x de makne!! Makasih...sayang...
Namun, mengapa sedetik cuma? Dia harus meneruskan perjlnnnya utk pulang...& tggallah aku dgn kenangan terindah bersmanya...Ntah bila ia akn brulg kmbali... Dia hadir bersama kemesraan & keindahan sebuah kebahagiaan...& melangkah pergi meninggalkan smua itu sebagai kenangan...& airmata utkku kenang......

Aku hanya mampu berdoa agar dpt brtemunya smula d lain waktu dlm suasana pnuh makna.....INSYAALLAH......

AKU SYG DIA SELAMANYA..........BIAR APA TRJD.....

Tiada ulasan: