Rabu, 1 Februari 2012

SIHIR....................

Assalamu'alaikum, W.B.T........
Apa khabar para pembaca budiman?? Bagaimana keadaan anda hari ini..sihat...atau ada sesuatu mengganggu kehidupan anda??
GANGGUAN!!! SIHIR!!! Anda pasti terkedu dengan tajuk N3 kali ini...& mengapa saya berbicara sesirious ini.....
Tak perlu gusar sedara...kali ini mari bersama kita kongsi & bincang serba sedikit tentang SIHIR...dalam kehidupan.

HUH!!!! X ley arrr...aku x ley serioussssss....wlupn tajuk n3 kli neh, aku bwk serioussss... Mmg seriousss kli neh!! Bkn pe..aku trpanggil nk borak psl SIHIR neh coz diri aku & beberapa sahabat aku mengalami simptom keSIHIRan!!! X kire la dr segi mna... Op!! Op!! SIHIR CINTA x masyuq na!! Tu dh len!! Tp, kalo mmbabitkn makhlus halus yg bkn kuman atao bakteria, still ley dibincangkan....

Ngape la ek, di zaman serba berteknologi neh masih ade yg gna kaedah SIHIR menyihir??? Mna letak mentaliti kita ek??? MUSYKIL sungguh hamba!! Mmg x dinafikan, sebenarnya peranan SIHIR neh lma dah adenye.. Sejak zaman Fir'aun lg!! Zaman Nabi Musa!!! In English said....BLACK MAGIC!!

Ape ke pekdahnye main SIHIR2 neh?? Ley kenyang ke perot toh?? Klo tujuan elok x pe gak arr... tp, masalah nye..dh nme pn SIHIR mne de eloknye....elok skali pn, niat x elok x gna gak.....sma je...wat nambah dosa...... Banyak bukti dh trlihat bahawa perbuatan SIHIR ini kesudahannya mengundang petaka kpd pembuat!! Yg kna buat tntu dh bahagiannya....teriniaya....tersiksa...menderita..tp, jika berusaha menghindarnya akn pulih.... Bg si pembuat...petaka tu mmg x dpt dan2 tu.. Tggu sat time nazak...pas tu time kebumi....maluuuuu waris yg tggal.... DOSA je x pasal p bawak MATI!!

Alamak.....mula la aku ilang idea nk tulissss... X pe, ckup smpi sni dlu...nt aku continieu lg psl SIHIR neh.....ilang la idea aku....

Tiada ulasan: