Rabu, 18 Januari 2012

BILA AMARAHKU MELEDAK!

Jangan kau cuba menawan perasaanku
Dengan kata2 harum manis bermadu
Untuk menutup segenap kekhilafan dan kesalahan
Yang jelas terpamir pada raut wajah dustamu!!
Penuh rona kepura2an dalam menyulam kemesraan

Aku benci pada hipokrasi yang kau sembunyikan
Aku benci pada bicara bersulam dusta yang kau ucapkan
Aku benci pada hadirnya kau dalam hidup ku
Aku benci pada setiap tindakan munafiq mu!!
Yang hanya akan membawa kepada musnahnya hidupku

Pabila amarahku meledak
Akan terungkai segala tembelang yang cuba kau sembunyikan
Akan terbukti segala onar yang kau pertahankan
Akan terburai segala temberang yang cuba kau gelapkan
Akan aku tebarkan segala fitnah yang cuba kau ciptakan!!

Pabila amarahku meledak
Kau akan kenal tentang aku yang sebenar
Kau akan tahu siapa diriku yang sebenar
Kau akan kenar sisi kehidupanku yang sebenar
Lantas kau akan menyesal atas segala perbuatanmu!!!

Tiada ulasan: