Isnin, 19 Julai 2010

Mamak Dah Kawen? & Lain2 Crita!!

Salam.....
Mamak mna ni? Pasti korg trtnya2, mamak mna yg dh kawen, kan!  Bkn mamak kdi kopi...bkn mamak restorant Darul Ehsan! Bukan jugak mamak Maideen!!!  Mamak yg aku maksudkan...mamakmuda....
Nape aku tnya dia dh kawen, coz pg td aku buka blog mamak, blogger Tasek Merah ade ngatakn dia dh kawen!! Aku ni kakak dia pon x tau menau hal ni!! Ko memang btollah mamak!! Slama brkawan... ko x pernah rahsiakn ape2 dr aku (x tau le kalo ade..), nape hal baek cm ni ko nk rahsiakn!!
TM tao..aku x tao....pelllek nih!!skarg aku nk ngamok!!!!
NAPE KO X KABOOOO!!!!!!!!!! Sapelh awek mlg yg brjaya bertakhta d ati mu itu dek oooooiiii!!!!!

AAARRRKHH!!! LANTAK KO LA...!! Nk kawen ke...nk nikah ke.....asal ko bahagia smpi ank cucu...akhir hayat......huuu...huuuuu...sadis la pulloookkk.......
Lee.....akk harap....ko explain sket....bley....? Dh dengo gtu.... akk rasa ko nk ku getuuuuu!!!! Ape... ko kawen ngan dak pompuan yg ko crite itu ari keeee.....yg ko hayak ke hulu ke hilir tu keeeee.... Tu laaaa... aku dh kabo... Blog lma ko ade citer ko dh kawen! Ko kata, saja wat....kunun, x bley 100% jujur berblogger bagaaaiiii.... Kn dh org jadikn modal bila ko wat blog baruuuu.... Ah, lantokler ko ctu!!

Aku nk crite laen la... Psl muka buku (pacebuk) - facebook. Aku akhirnya TEWAS gak ngan pacebuk ni!! Ni smua gara2 trjumpa laman adek aku d ctu!! Siap ade gambo skali... Memola....cuak gak aku nk join....ye laaah kot kang d sembornya aku kang, x ke naya!! Ah!! Aku anggap aku nk carik kawan je join tu...sesambil nk promot bisnes aku n Mr Jas aku...
Alaaah..bisnes kekecik jerrr...sewa canopy, krusi meja & karaoke... Aku tukang promot jerrr.. Kira jd promoter da... Mr Jas aku jd b/boss nyerrrr..ngan sorg member keje die... Well, kami nk carik dwet lebeh... kos hidup kian mningkat beb!! Mna bley thn ngan mkn gaji jerrrr!!

Eh, stori dh larik da!! Aku nk crita psl pesbuk...nape p ke laen? Mengong aku!! Lma beno x dengo kabo adek aku yg sorg ni (memang itu le sorg adek aku ada)... Ape kabonya.....trus aku tringat kat mak aku.....uhuks...uhuks....OMAAAK!!! EDEN GHINDU NIIIIIIII!!!!! Sesudh le tu 'pulaukn' aku....

Tiada ulasan: