Khamis, 12 Januari 2012

KEMBALI BERTAMU:

Asslm....
Lma benar aku x pulang ke rmh ini..
Kian bersawang dh!! Mls ke aku neh?? Idaaakkk...Bz semedang..
Nk kta bz kerja x de sgt..lepak sakan adele..smpi siap kna sound Big Boss ag!! "Klo U x mo kje sni, U ley mnx transfer ke districk jer la...I tgok U lepak sakan x de kje!"

Transfer??? Mnx tukar??? Ke..kna tukar!! Alaaah...x ske ckp la x ske!! merapu meraban lak org tue neh!! Aku tao la aku neh batu ada besar kepala dalam!! Dh unit aku tu mmg x de kje sgt!! Nk wat cmne?? Huhuuu...I'm really konfiuss la beb!! AAARRKHH!! Aku x mo fikir la psl tue!! Kite citer psl len la!!

Huhuuu... Lma btol akux kms rmh nie!! Aku tggal gtu jek!! Bkn pe, mood x de arr nk berkarya..lam pd tue, aku tgh carik ruang utk hantar karya2 aku yg dh melambak tue...
Huhuu..aku nk menulis semula!! Aku nk refresh pale otak aku yg dh separuh karat neh!!

Mnde len, aku jua tgh carik ruang2 utk bisnez!! Nk bisnez pe ek?? ALAPAAAKK..ni yg aku jd bebal tetiba nie!! Agk2 aku nk bisnez pe ek?? Dlu dh mcm2 aku jual...tp suma x lma!! Suma yg aku jual tu brasaskn brngn pribadi spt ken ela..bju siap, kronsang/pin bju, tudung...ken batik/plekat..brg kemas...dll. Aku x bape mnt bab jual2 brg x kenyang neh..mmgla lebat masyuukkk..tp...ntah!! Aku dok igt nk bisnez prkara paling aku ske!! MAKAN!! Huhuuuu!!! Okay kot..coz aku ade pngalamn lam bisnez MAKAN neh!! Okay!! Akn difikirkn kendian!!

Ape?? Tmn?? Heheheeeee...aku dh lma x jmpa die daaaa.....tp kmi still on di 'MUKA BUKU" cma..ntah laaa...bgai suam2 kuku laaaa... Aku & dia cm dh hilang sengat...
Maybe silap aku kot...x series sgt..maklum, bmbag trjd pristiwa lalu...& die sendri x bape series pn ngn aku....So, on gtu je la..... Tp aku masih syg pdnya...4 ever..cuma mungkin sebagai kakak kpd adiknya.. Usia antara aku dan dia amat jauh beza... Biarlah dia mengejar cita2nya, aku akn terus brdoa utknya.

Dlm aku berduka dgn pelbagai dugaan yg mndtg...ALLAH Maha Berkuasa... Dia kurniakn sesorg dlm hati aku nie.... Hmmmm..aku ade yg baru lg.... x sesudah..kan?
Buat masa nie aku x berani nk kata lebih2 coz nt jd cm yg sudah2.. Asek balas cinta kasih org, sudahnya aku di tggalkan.... Dia hadir tanpa di duga...bagai tlh di takdirkan!!

Aku x berani puji dia lebih2...lelaki, baik cmne pn, ttp ade muslihatnye!! Mulanya agak sukar gak aku nk terima dia...coz aku masih lg brsama 'buah hati' aku tu...dlm pd tu, kes aku & 'X' aku pn x selesai lg!! Mna dgn penerimaan anak2 aku lg....lantas aku terima dia sebagai kawan sahaja wlau dia meminta agar dia di terima lebih dr itu....


I'M IN LOVE..........

Aku biarkan sahaja begitu.. Namun, hari ke hari aku merasa sesuatu yg pelik tntang perasaan aku pd dia... Dia begitu sabar...& tak pernah putus asa memujuk hatiku agar terima cintanya.... HARUSKAH????? Bley percaya ke mamat neh??? 'CINTA MUKA BUKU'????? Mcm2 ley trjd...Tipu sna tipu sini!! Dia salu menyakinkan aku tntg kejujurannya ign memiliki ku....daaaannn...akhirnya.......

Tp, aku masih belum brani utk pergi lbh jauh...mmg kami belum pernah bertemu. Pernah katanya inginkan sebuah pertemuan yg penuh makna...
Maknanya, pertemuan itu nanti adalah pertemuan yg tidak akn adanya perpisahan...bertemu ketika aku jd miliknya...(Adduusssss..ayaaaatttt...).. SAYANG???? Apakah aku sayang pdnya??? Ya!! Aku akui...aku sudah SAYANG pdnya...itupn setelah aku pasti dia jua SAYANG pdku........Aku terima CINTA & KASIH drnya setelah dia meyakinkan aku dengan kesungguhannya menawan hati ku serta kejujurannya...

Dia dtg bertamu dlm hati ku bagaikan ditakdirkan.... Aku senang dengan kehadirannya, dengan cinta & kasi sayang darinya.....
Dia begitu ambil berat tntg diri & kehidupanku...... Kini, aku sentiasa berdoa agar harapan si dia & harapanku utk bersatu dlm ikatan sah akn tercapai dgn retu dr Yg Esa...
Akhir kata...izinkn aku berundur dahulu... lain masa aku akn update lg dgn karya2 aku...

Assalamu'alaikum....

Tiada ulasan: